středa 20. března 2019

salvini bartezzagi huffingtonpost

Přitáhl rasismus (trochu Itálie)

Tedy podle semiotika z milánské uni Stefana Bartezzagiho v jeho hovoru v Huffington Post by to měl být Salvini. Bartezzagi se považuje za žáka Umberta Eca, stejně tak jako on, píše i romány,  které jsou ještě nudnější a obsahující víc levicového balastu, který Bartezzagi injektuje do historických postav se slabší dovedností než byla mistrova. Bartezzagi je sinistroidní reprezentant levicových klanů, které okupují vysoké školství v Evropě. Všechno kromě ducha. Salvini podle semiotického docenta otevřel Itálii rasismus, který tam nikdy nemohl prý být, neboť jsme všichni děti imigrantů. Salvini učinil rasismus akceptovatelným. Jakýkoliv banální nesmysl je argumentem, Salvini je ministrem pár měsíců a předtím jeho politický vliv nebyl až moc velký.
        Sémiotikův učitel Eco vedl podobný boj před pár lety s Berlusconim. Salvini nepostupuje otevřeně, rasismus banalizuje, např. prý vyjevil vazbu mezi černou kůží a procentem kriminálních aktů. Staťák přece pracuje z toho důvodů, aby se fakta jim registrovaná diskutovala. Existují tedy dobré a žádané typy korelací a pak ty rasistické. Možná by měl sémiotik  osvětlit, které typy korelací jsou v případě ilegální masové imigrace vůbec dobré. Masová imigrace je jasným kriminogenním patologickým faktorem, stejně jako uzurpace vysokého školství impotentní levicí. Nejefektnější útok je deformovat myšlení druhého, a pak ho osočovat. Salvini podle sémiotika neguje totálním způsobem všechno, co má nátisk politicky korektního. Eco považoval TV za hyper banální, dneska jsou novými protagonisty hyperbanality sociální sítě, na televizní hyperbanalitě staví evropská levice svoji moc, pokud vrcholila banalita sociálních sítí v 2015, kdy německé socsítě aplaudovaly  Merkelové a konečně částečně i dodnes, sémiotikovi to nepřipadlo perverzní ani hyperbanální.
      Hyperbanální je připomenutí pravdy a reality, jak dělá Salvini. Být originální je samo o sobě banální, sémiotik zaměňuje pojmy, být originální není nikdy banální, být originální na socsíti a v televizi, to je levicová snadná originalita. Tradiční témata nemohou mít v levicových médiích místo, jejich řešení je do té míry komplikované, že nezapadnou do hyperbanálních levicových schemat. Banální je levicový žurnalismus, který se zaštiťuje  triviálními pravdami levicových intelos a ohlupuje publikum jednoduchým řešením. Salvini podle sémiotika reprezentuje sama sebe někým, kým není - abychom pochopili, sémiotik je placen za banální slovní spojení, které nevypadají banálně a kde se banalita musí luštit podobně jako v křížovce.        


Žádné komentáře: