Nová Evropa (podle Adidasu)
Kdysi se našim prarodičům nové obzory, které přinášel idol Němců všech věkových kategorií Adolf Hitler, moc nezamlouvaly, v sedmatřicátém přispíval Josef Čapek do pražského německého týdeníku, psal velmi půvabné básně o nové německé Evropě, v jedné rozkošné básni píše, že tato rasa už vývojově tak pokročila, že děti se rodí rovnou v plynových maskách. Pokud ještě tu a tam žijí zbytky z generace prarodičů, určitě se jim stejně přitažlivě, jako kojenci v plynových maskách, budou jevit antirasistické masky, které nasazuje ve válce světového pokroku s evropským tmářstvím firma Adidas. Kluci, když už se rodí, tak jsou černí nebo arabští. Adidas by měl jít s touto fašo-pokrok propagandou i do Egypta, čeští znalci egyptských vícehvězdičkových hotelů vypozorovali, že čím tmavší Arab, tím níž na společenském stupni, chudák nejčernější má smůlu, uklízí v hotelu toalety.
Na reklamách Adidasu a jejich webových stránkách se skáče, zvedají činky, simuluje běh, a všichni vesměs v pokrokové černé nebo arabské barvě, nejlíp vousatí a aby to měl pokrok už úplně pojištěné, na německých a francouzských webových stránkách Adidasu, ženské v hijabu. Na twitteru Adidasu se běloch nebo běloška téměř neobjeví a když, tak vypadají, jakože právě prodělali léčebnou kůru po žloutence. Poprvé se Paříž lekla hysterické pokrokové propagandy módních gigantů v devadesátých letech při přípravě na mistrovství světa ve fotbale, tenkrát veřejný prostor ovládla fašizoidní propaganda sportovců jiné vyšší černé a arabské rasy. Adidas ve Francii sponzoruje sportovní kluby a propaguje rasový mix, ten ovšem ve skutečnosti nenastává, procento dětí z rasově smíšených dvojic je minimální, obzvlášť z politicky chtěného mixu je to ještě menší. Jejich propaganda příštího člověka intoxikuje podvědomí člověka, propagandistickým technologiím Adidasu (Niké, Benetton atd.) nelze uniknout. Na twitteru Adidasu visí motto, „společně kupředu, společně to změníme“, mají na mysli rasismus. Oděvní gigant hodlá změnit společnost, nestačí jim unifikovaná, svým způsobem neosobní a ošklivá móda, angažují se i v unifikaci lidského podvědomí.
Hráč fotbalové ligy NFL Kaepernick je ikonou jiného módního giganta Niké, s pověstným sloganem „just do it“. Kaepernick je jednou z mediálních tváří současného protestního hnutí v USA, proslavil se ordinérními gesty při americké hymně. Podle Guardianu podepsal reklamní kontrakt s Niké již v 2011, firma čekala na vhodný okamžik a ten dnes přišel, v USA ho nyní propaganda firmy nasadila v plné síle, bojuje proti rasismu a současně jim přinese prachy. Pomalu to vypadá, že propaganda šatů a bot nemá u těchto firem první prioritu, hlavním cílem je modelování unifikovaného rasového mixu člověka, možná je to pak pro jejich výrobní linky efektivnější.
Francouzské a německé web stránky Adidasu od 2. června v kategorii neokázalá móda doporučují běžkyním islámský hijab. Na stránkách Adidasu jsou k dispozici tři barvy hijabu, podle reklamy dlouhý model pokryje hruď, ramena, záda. Úžasný módní hijab vám podle Adidasu dodá sebedůvěru a vážnost. Příjemný, hebký materiál, barvy neutrální, snesitelné ceny 30eur. Propagandisté Adidasu vymysleli pro hijab kategorii neokázalá móda, přesně podle islámského zákona šarie, všechno dobře zakryje. Francouzský magazín Valeursactuelles, který se zabývá evropskými hodnotami, píše, že Adidas je partnerem politického islámu. Podle esejistky a bojovnice za přirozená ženská práva Lydie Guirous, Adidas se vzdal islamistům a akceptoval zotročení ženy, podle esejistky po široké společenské kritice firma Decathon před rokem něco takového odmítla, hijab má velmi daleko ke sportovním hodnotám. Adidas se podílí na démonizaci ženského těla a co je na celé záležitosti velmi závažné, usnadňuje to tlak okolí na muslimky, které hijab ve sportu odmítají a vede sportovní federace k tomu, aby též hijab akceptovaly a oficiálně posvětily. Spisovatel Majid Oukacha v tom vidí další krok v nezadržitelné kulturní a náboženské islamizaci západní Evropy.
Žádné komentáře:
Okomentovat