Nebojím se Evropy
Kocáb, Hanák a významná zpěvačka Anička na radiu Klasik volí Evropu. Propaganda rádia Klasik je snadno dešifrovatelná, snaží se dlouhodobě vsugerovat posluchačům, že Mozart a Dvořák by též volili Evropskou unii. Současná propaganda rádia je všechno možné jen ne korektní. Pokud národní umělecká fronta volí Evropu, jak to denně inzerují, to znamená koho? Nejspíš současnému evropskounijnímu aparátu servilní politické partaje, které v posledních parlamentních volbách skončily někde dole. Rádio Klasik a národní fronta umělců evidentně nepropagují ani ANO, ani komunisty, ani SPD, ani malé mimoparlamentní národní strany, ale propagují menšinový společenský názor sdílený parlamentní opozicí. V masmédiu toho typu, které je částečně financováno státními prostředky, by měla být politická propaganda vyváženější, nemluvě už o politickokorektních moderátorských filtrech, kterými rádio krotí evropskou hudbu. Jednostranná servilita umělecké národní fronty k bruselskému aparátu propagovaná v rádiu, bez jakékoliv alternativní racionality, je zavádějící a přímo škodlivá republice a celé Evropě.
Političtí propagandisté z uměleckých řad nemají v Čechách velkou reputaci, kolaborace umělců se všemi předchozími režimy je celkem známým jevem, ani totiž nelze jinak, jsou na režimu a jeho médiích existenčně závislí. Umělců v pravém slova smyslu je málo, obvykle za ně považujeme hlavně mediálně závislé baviče, nejsou to tak moc velcí tvůrci. Velkých tvůrců nám už moc nezbývá, evropskounijní sajrajt jim nepřeje, velkým tvůrcem je Páral a dva tři jiní, a pokud ti budou v rádiu Klasik říkat, že volí Evropu ve smyslu intencí rozhlasového ředitelství, bude to vážné.
Kdysi jsme měli velkých tvůrců celou řadu, Holan podepsal někdy podobný pamflet o tom, že volí národní frontu vedenou komunisty, nebo Seifert, nebo Mikulášek, nebo vědec Wichterle, nebo nedejbože Zrzavý? Vysmáli by se vám, i když jak víme z rádia Klasik, jaký tenkrát panoval teror. Samozřejmě strana zaplatila umělce, kteří propagovali tehdejší Evropskou unii, např. Šašek a Vostřel v rádiu v pořadu „Co vy na to strýčku“, politicky eficientní byli stejně dobře jako dnešní umělci v rádiu Klasik, národu připadali ne vtipní, ale směšní, podobně dnes.
Bez vazby na národ neexistují velké hodnoty ani v umění. Dostojevský by volil západní Evropu? Choval k ní hluboké opovržení, podobně Tolstoj. Velký univerzalista Machiavelli celý život toužil po své vlasti a zabýval se pouze jí. Velký umělec si v duši nese národní zdroje, úžasný Janáčkův hudební sloh je nesen národní a lidovou inspirací, geniálně využívá lidové muzikální podněty a evokuje moravskou přírodu. Chagallovy obrazy i v různých jeho stylových peripetiích, vyzařují jeho vitebskou židovskou podstatu.
Národ nemá smysl? Francouzští politici bičují svůj národ evropskounijní ideologií, ale jak absurdní, ústy svých politickokorektně prověřených moderátorů celostátní televize si usurpují Leonarda da Vinciho a tvrdí, že byl velkým francouzským géniem, na Evropu evidentně v tomto případě zapomněli, Italové jsou kvůli francouzské uzurpaci velkého Itala pomalu ochotni jít do války. Ignorance tohoto typu není v EU až tak zřídkavá.
Evropská identita existovala ve středověku, nazývala se křesťanskou, měla společný základ ve víře a latině. Evropská unie tento fakt neguje, EU nekoinciduje s Evropou ani geograficky, ani historicky, ani kulturně a duchovně. EU není Evropa, je to technokratická konstrukce nesená globalistickým zjednodušením, Evropa a bruselská byrokracie se vzájemně vylučují.
Žádné komentáře:
Okomentovat