pátek 1. ledna 2021

silvestr zapadni svet

Po Silvestru

Nacházíme se sice na periferii obtížně uchopitelných civilizačních procesů, ale krok za krokem se nás zmocňují. Svět, do kterého jsme dobrovolně a zbytečně vstoupili se nenachází v dobrém stavu, bohužel zatím nejsme schopni ani sebemenší reflexe naši reálné situace. Nelze docenit stupeň podvodu a perverze, který ovládl vedoucí mocnost atlantického světa. Kuriózně, ale nanejvýš symptomatické pro celé USA, senátorské volby příští týden ve státu Georgia, které jsou pro příští legislativu extrémně významné, nemohou mít podle organizátorů normální podobu voleb, tj. občan přijde a hodí do urny volební lístek a volební komise, nejlépe dvoje oči, to vyhodnotí, za každou cenu musí být možné hlasování na dálku a softwarové vyhodnocování. Za každou cenu musí rozhodovat podvod. Druhá symptomatická kuriozita z USA, tři profesoři z Vanderbiltovy univerzity v článku v prestižním New England Journal of Medicine: „Rodný list je vázajícím dokumentem, přišel čas revidovat tento dokument, označení pohlaví odtud musí zmizet, biologické pohlaví není binární a jako takové nemůže být universálně akceptováno…“. Následuje řada politizujících, triviálních argumentů. Nabízí se jiná otázka, jsou vůbec americké medikamenty plodem biologického výzkumu nebo plodem ideové pravdy?  

         Ve francouzském Strasbourgu zapálili dnes v noci noví Francouzi 60 aut, nejspíš z  přemíry radosti, jiná hypotéza je ve Francii protizákonná. I když platí ve Francii zákaz vycházení, aby se neopakovala loňská vlna násilí, policie pečlivě střežila kdeco, prefekt dnes ráno: „už jsme víc dělat nemohli“. Podpálená auta chápou politickokorektní jako symbol odporu diskriminovaných (jinobarevných a jiných věřících). Boj diskriminovaných proti diskriminaci zuří ve Francii na všech frontách, pařížská opera se dekolonizuje. Sedm barevných členů opery (čtyři tanečníci, šéf projektu, dva barytoni) podepsalo manifest „rasový problém v opeře“. Děly se tam  prý hrozné věci, aby labuť zůstala bílou, černým se nutí bílá makijáž a rovnají vlasy. Evropskounijní svatyně multikulturní ušlechtilosti Le Monde píše, že se v opeře zdůrazňují kondenzované rasové rysy a rasa stírá individualitu. Le Monde se dnes proměnil ve zřídlo perverze nejhoršího druhu, včetně téměř neskrývaných forem antisemitismu, důvodů proč k tomu došlo může být několik, ale nezanedbatelným důvodem je zdánlivě neutrální organizační schema novin, noviny si řídí žurnalisté samotní, rozhodují o politicko-kulturním nasměrování novin. A končí to diktaturou nesmyslných ideologií. Po podobné cestě kráčí Česká televize. Ve velkých institucionálních médiích nejsou žurnalisté samotní prokazatelně schopni uhlídat objektivitu svého média. Naštěstí v pařížské opeře jenom 20% členů podepsalo manifest, nicméně ředitel opery, který je nezbytně příslušníkem pseudoelitní kasty, se vyjádřil, že je velmi šťastný, že manifest vznikl a bude velmi vstřícný k tématům v manifestu, rovnou jmenoval dva komisaře, kteří se požadavky barevných budou zabývat, jeden z nich je specialistou na otázku minorit v USA. Isabelle Barbéris kritizovala ve Figaru ředitelství Národní konservatoře i Opery, které podle ní vedou aktivisté militantní rasové propagandy. Podle Isabelly Barberis je viditelná redukce repertoáru, ideologie dekonstrukce už eliminovala z francouzské scény a galerií řadu děl.
        Západní politickokorektní média vtloukají evropské populaci do hlavy, že Maďarsko a Polsko se vzdalují evropským hodnotám, v tom případě ovšem Francie stojí úplně mimo evropské hodnoty, tato společnost je dík masové imigraci, pravděpodobně záměrně směrované z islámského světa, antisemitismem úplně posedlá. Nenávist k židům je všudepřítomná. Při volbě královny krásy, provensálská královna a nakonec francouzská vicekrálovna April Benayoum se během volby popsala jako dítě srbochorvatské matky a izraelsko-italského otce. Na sociálních sítích se rozpoutala zběsilá vřava: „Strýc Hitler zapomněl eliminovat Miss Provence“, „Nehlasujte pro Miss Provence. Důvod: je to židovka“ a tisíce podobných. Pařížský soudní tribunál zahájil vyšetřování, jeho speciální brigáda se antisemitským masovým deliktem začala zabývat. Evropskounijní politruci chápou evropské hodnoty jako formální administrativní akt, stačí když se v Polsku změní justiční norma a Poláci jsou děti evropských hodnot, ve Francii nekonečné množství právních norem nikdy neudělá z antievropských imigrantů Evropany. Evropské hodnoty nejsou právním výnosem, ale krví a duchem Evropy, to jde mimo chápání evropskounijních mocipánů. Následovalo formální odsouzení antisemitského deliktu od režimních mocných, kteří politikou masové imigrace jsou spolupříčinou této hrůzy. Houria Bouteldja, je alžírsko-francouzská politická aktivistka a novinářka, americké univerzity ji považují za intelektuálně stimulující, často tam přednáší. Velmi seriozní magazín ValeursActuelles doslovně napsal: „Buteldja vyblila svou antižidovskou nenávist v Mediapartu (politickokorektní hlásná trouba): „Miss Provence je zodpovědná za svou izraelskou identitu. Nemůže mluvit o své izraelské identitě, aniž by se kála za miliony vyhnaných Palestinců, nikdo není nevinným Izraelitou“. Noviny Mediapart vysvětlily, že Buteldja je obětí záměny termínu sionismus a židé. Že by dotyčná přišla o francouzské občanství nebo ji hrozil soud není aktuální. Je jasné, že Buteldja není součástí hodnot, o nichž soudíme my a naši předkové, že jsou evropské.   
        Nová Miss France řekla před pár dny v televizi něco, v zajetí čeho žijeme my všichni ostatní: „Je to smutné, nemyslela jsem, že jsou možné v dnešní době takové komentáře. V dnešní komplikované době přicházet s tak hrozným antisemitismem v soutěži o královnu krásy“. Půvabná francouzská  královna krásy perfektně vystihla podstatu doby, nemalé procento lidí se domnívá, že primitivismus a vulgární brutalita jsou okrajové, není tomu tak, jsou velmi přítomné, jsou projevem západní havarované demokracie a důsledkem evropskounijní politiky až do té míry, že se dá soudit, že jsou s ní totožné.

Žádné komentáře: