Pan Kosslick
Je darebák plus ředitel berlínského filmového festivalu. Před pár dny zneužil mučedníky varšavského ghetta ve své politické manipulaci, provokativně před senzacechtivým zobákem mainstreamových televizních kamer a žurnalistických wipek, pozval „póvl“, za což považuje on a jemu podobní, členy Alternativy pro Německo (AfD), na promítání filmu o varšavském ghettu, když oznámí svoji stranickou příslušnost v kase, lístky zadarmo. Stalo se. Někteří členové mládežnické organizace strany (a mezi nimi i Židé) se rozhodli pro návštěvu filmu. To neměli dělat. Vadim Derksen je členem mládežnické organizace AfD, reportuje o návštěvě festivalu. „Domnívali jsme se, že je dobré, že Kosslick zamýšlí tematizovat antisemitismus v Německu, ale bohužel se ukázalo, že je to falešný partner k diskuzi. Domnívali jsme se, že by bylo dobré film promítnout na velkých plátnech v Novém Kolíně v Berlíně nebo na Kreuzbergu, kde je silná antisemitská klientela nově příchozích“.
Vadim popisuje dál návštěvu filmu: „Kolem 22. hodiny jsme se blížili (skupina mladých členů AfD) ke kinu International, po Karl-Marx-Allee. Před kinem vystoupilo z křoví 5-7 maskovaných, evidentně nás čekali a bez zaváhání udeřili. Mj. měli flašku od vína, tu rozbili a tím útočili, bodali mě přes sako, až doma jsem si všiml, že krvácím“. Jeden z AfD skupiny utrpěl vážné poranění hlavy. Vadimovi není jasné, odkud se zločinci dozvěděli, že skupina mladých z AfD se účastní večerního promítání. Je to ale jasné - lístky si objednali přes internet stránky festivalu a personál v kase, pravděpodobně na pokyn Kosslicka, to sdělil fašizoidům z Antify. Berlínská policie vyšetřuje, ale velmi podivným stylem, výpovědi svědků jsou ignorovány, svědci zesměšňováni atd.
Velká postava německé AfD, poslanec Bundestagu Petr Bystroň, asi chtěl film též vidět, v okamžiku útoku stál naštěstí pár desítek metrů opodál, bezprostředně poté to komentoval: „Tento útok symbolizuje stav merkelovského Německa 2019. Členové nejmladší a nejúspěšnější strany jsou očerňováni, společensky ostrakizováni a na veřejném prostranství napadáni. Kosslick je příkladem odpadu starého establishementu 68, profiluje svoji kariéru na anti-AfD hecování. Na přepadu před kinem nese přímou vinu“.
Na Berlinale nemá Kosslick žádný problém s prezentací nejodpornější antiizraelské propagandy. Mainstreamová estetika má pár klišé, jako láska k islámu, k imigrantům, k Evropské unii a nenávist k póvlu(lid), Izraeli, Rusku atd. Film výběrové mainstreamové estetiky „The Operative“. Nejodpornější antiizraelská propaganda. V Německu naverboval Mossad učitelku angličtiny Rachel a poslal do Teheránu, nasadil ji na íránského byznysmena, aby přes něho poškodila íránský atomový program. Aby jenom poloviční židovka Rachel přesvědčila Mossad o svých kvalitách, musela v Německu spáchat atentát. V Kolíně zlikviduje Rachel a agent Mossadu obchodníka se zbraněmi a jeho ochranku. Náhodně jdoucí chodkyně to dostane taky. Mossad jde přes mrtvoly a nenechává svědky. Šéf filiálky Mossadu v Lipsku (pozor Sasíci, Mossad je tu).
Film stoupá do estetických vrcholů současné blbosti zlatých oskarů a berlínských medvědů, agentka svede íránského obchodníka, ale světe, jak úžasné, on svede ji, a Mossadu se to vymklo z ruky. Agentku oslepila láska, Íránec dobře píchá. Komplikace i další, agentka Rachel vpašovala do země i pár bomb, které izraelští agenti příležitostně hodlají aktivovat. Ale Rachel už padla do tenat mravnosti..
Žádné komentáře:
Okomentovat