Německá pokroková pedagogika v mateřinkách
V Německu panuje něco jako levicový nacismus. Pokud se domníváme, že my nic, budeme pouze participovat na německém ekonomickém boomu, mýlíme se. Německý kolos nesnese v Evropské unii nikoho, kdo by nebyl v souladu s jeho ideologií. Největší manévrovací prostor se dovolí Francii, Itálii předurčila německá politika otevřené hranice, miliony imigrantů a ekonomií na kolenou, pokud se s tím nesmíří, což je případ současné vlády, manipulační mechanismy zemi vrátí tam, kam patří.
Země v bezprostřední blízkosti považuje Německo za dobyté území. A bude dobré se dovědět, co nás čeká, resp. co čeká děti v mateřských školách. Píše o tom šéfredaktor konzervativně liberálního Cicera Alexander Grau.
Vaše dcerka v mateřské školce? Nosí copy a ráda se obléká? Ráda domácí práce? V žádném případě to není dobré. Ovšem jinak než si myslíte, dobré to není především pro vás. Stát vás dovede k zodpovědnosti. Je to úplně stejné, jako kdybyste v pětatřicátém zakázali dítěti hnědou košili a šátek. Jste politicky podezřelí a zapsáni v speciálních registrech. Současný vládnoucí režim vás oznámkuje jako pravicově extrémní s tendencí k lidovému (volkisch), což je obzvlášť nebezpečné. Na prvním místě musí reagovat mateřská škola, perzonál je dnes už k tomu dobře vyzbrojen.
Němečtí školní gauleiteři vám nabídnou primární prevenci. Demokratickou pedagogiku a doporučení v materiálu spolkového ministerstva pro rodinu, ženy a seniory, „Ene, mene, muh“. Předchozí brožura „Baby und Familie“ z 2016, varovala před pravicovými rodiči v mateřských školách. Jak je rozpoznat? Materiály ministerstva dávají v tomto směru pár rad. Např. děti pravicových rodičů bývají velmi tiché a poslušné. Návody vypracoval tým pod vedením profesorky brandenburské technické univerzity Radvan a sociální pracovnice Prausnerové. Znakem téměř stoprocentním mají být pletené copy a delší sukně. Bojovníci za unifikovanou pravdu multikulti pokrokovosti právě v tom vidí největší problém (nacist)správné výchovy.
Klíčovými termíny režimní pedagogiky jsou: genderová a migrační pedagogika a „demokratická“ multikulturní pedagogika. Pouze v prostoru zesíleného autoritativního výchovného působení této pravdy se otevře dnešním dětem zítřejší schopnost dobře volit.
Většina rodičů se skřípajícími zuby mlčky akceptuje odpornou indoktrinaci svých dětí, doufají, že to děti neovlivní. V Německu minorita levičáckých ideologů usurpovala výchovný diskurs, všechny děti musí projít mateřskou školou a v tomto citlivém věku jsou děti vystaveni režimní levičácké ideologii. Nakonec nikdo neví, zda-li dítěti nevaří matka, zatímco otec je někde v dílně. Prostě čistý sexismus, o to silnější musí být výchovné působení v mateřské škole.
Alexander Grau píše, že se za tím skrývá další problém. Výchovné metody tohoto typu úplně destruují střední vrstvu. Indoktinační jed vyřeší to, co nedokázalo politické přesvědčování u rodičů. Děti se ztotožní s ideologickým názorovým monopolem. Pokud střední vrstva převezme levičácké postoje, pak levicoví nacisté vyhráli svůj boj.
Žádné komentáře:
Okomentovat