úterý 5. prosince 2017

kassel krematorium muzeum

Německo na podzim – cesta politickokorektním blázincem

Thilo Gehrke v Journalistenwatch. Ve čtyřech jazycích v shopping-centru v Kasselu, „Byl jsem cizinec a a vy jste mě ubytovali (a budete mě do smrti živit)“, tento nápis gravíruje na obelisku americko-nigérijského umělce Olu Oguibe. Jeho partnerku Otobong Nkanga je možno vidět na různých místech ve městě v představeních – vypouští černé mýdlové bubliny. Umělec Daniel Knorr nechá dýmit věže  Fridericianum, monumentálního klasicistního muzea, aby prý připomínaly krematoria koncentráků.
  Umělec říká, že Německo se nadechlo a musí též vydechnout, výdechem mu jsou kromě dýmajících věží, imigranti ve sta milionech. Je velkorysý. V muzeu prezentují kulturní kolonialismus západu (Češi se v tom též vezou). Ve velkém kunst-tyátru jsou k vidění velké věci: islámská invaze (říkají jim uprchlíci), holokaust, německá vina, kapitalismus a lidská práva a další super-ideje německého nad-ducha. (Adolf Hitler vstal z mrtvých a vzal si politickokorektní kabát).  
    Stojím kousek od skupiny návštěvníků a náhodně oslovím jednu asi šedesátnici. Gudrun S. z Hamburku, dlouhé roky učila na umělecké škole, nemá strach: „Show v muzeu je totéž, co neomarxistická indoktrinace, vymývání mozků. Propagandisté zde degradovali umělce v dodavatele materiálu pro své pochybné teorie.“
    U některých objektů následující typ informace: Německo má velkou tradici v rasismu. Městský zastupitel za AfD Thomas Materner označuje vstupní obelisk za ideologicky polarizované znetvořené umění.  
    Erfurt, kampaň socanů, místopředseda SPD Ralf Stegner: Neustále atakovat pozice a osoby pravicových populistů, jsou netolerantní, pravicoví a nebezpeční.
    Ministryně pro integraci Aydan Özoguz z SPD: Žádnou německou kulturu nelze identifikovat.  Alexander Gauland z AfD ji odpověděl: „Říká to německá Turkyně. Ukažte ji v Eichsfeldu, co to znamená německá kultura. Dá-li bůh, vrátí se zpátky do Anatolie.“ Gaulandovým výrokem se zabývají prokurátoři vysokých úrovní.  
    500 německých vlastenců se shromáždí před erfurtským hlavním nádražím, mluví hvězda AfD Björn Höcke. Odsun kriminálních imigrantů a žádné zneužívání azylu.  Německo a demokracie nejsou prodejné na bazaru. Malá skupina aktivistů "Refugee Welcome" prorazí policejním kordonem. Červené dredy, kov na obličeji. „Německo zavři tlamu, nazi raus atd.“   
   Oktoberfest v Mnichově: V zemi kde se dobře a příjemně žilo, a kterou azylová politika Merkelové srazila na kolena, organizovat bezpečnou lidovou oslavu není možné.
   Moderní monumentální budova židovského muzea v centru Mnichova. Židovské centrum, místo setkávání židovské obce. Synagoga v centru je otevřena. Chci využít příležitosti a prohlédnout si ji. U vchodu mladý muž z ochranky hovoří anglicky. Do synagogy mohou pouze příslušníci obce. Opouštím budovu, chvíli poté ke mně přistupují dva policisté avízovaní ochrankou. Kolem dvaceti, pistole, pancéřové vesty. Důkladně kontrolují mé doklady. Na otázku z jakého důvodu, odpovídají, že po Charlie Hebdo jsou chrámové prostory přísně střeženy. Namítám, že v Paříži přece šlo o muslimské atentátníky. Poučí mě, že v Německu je to jinak, antisemity jsou hlavně Němci. Namítám, že třetí říše je 72 let mrtvá a antisemitismus má živnou půdu v islámské imigraci. Mladí policajti ukončí diskuzi: „Měl jste už někdy opletačky s policií?“       
    Frankfurt, knižní veletrh. Starosta Frankfurtu, socan Peter Feldmann ke stánku nakladatelství Antaios: Úhelným kamenem naší demokracie je nevymezovat se proti někomu třetímu, myslel imigrační invazi, ke které je nakladatelství kritické.  Ředitel veletrhu Juergen Boos: „Nechci zde mít žádné pravicové nakladatelství. Příští rok se to nestane.“
   Antaios a další pravicová nakladatelství byla přes noc zdevastována, stánky popsány hanebnými nápisy a spolupracovníkům nakladatelství vyhrožováno zabitím. Ochranka si ničeho nevšimla. Stánky nakladatelství propagující šarii nikdo neohrožoval, podobně vydavatelství blízká antifa.


Žádné komentáře: